-10% på anslagstavlor [Erbjudandet gäller till 2020.08.11] upptäck
-40% på fototapeter Erbjudandet gäller:
dagar dag : :
  • <%= message %>

De vanligaste frågorna kring coronaviruset
Vi verkställer dina beställningar: #stannahemma och #köponline

Verkställs alla beställningar som vanligt?


Eftersom vi både tillverkar och säljer våra egna varor kan vi fortsätta utan avbrott och kommer att verkställa alla beställningar som vi tar emot och skicka ut till våra kunder. Beroende på situationens utveckling kan tillverkningstiden komma att ändras. Vi håller dig informerad om alla beslut och de uppdaterade produktionstiderna för alla produkter kommer alltid att finnas på vår webbplats.

Jobbar kundtjänst som vanligt?


Vår kundtjänst kommer alltid att vara tillängligt åt dig. Eftersom våra anställdas hälsa är vår högsta prioritet arbetar alla kundtjänstoperatörer i hemmifrån. Denna situation påverkar dock inte på något sätt processerna de efterföljer och tillgängligheten för vårt team.

Är era online-köp säkra?


Absolut! För närvarande är online shopping den mest rekommenderade lösningen. Tack vare möjligheten att köpa varorna utan att lämna huset undviker du kontakter med andra människor och därför utsätts du inte för några smittkällor från coronaviruset. Dessutom vill vi påminna er om att online shopping är den mest bekväma formen för köp. Du kan göra det när du vill, när som helst och var som helst.

Kommer min beställning att levereras inom den angivna tiden?


I flera år har vi samarbetat med de mest kända kurirerna i världen som garanterar en säker och punktlig leverans. På grund av den nuvarande extraordinära situationen och av skäl som inte beror på oss eller kurirerna kan emellertid förseningar i leveransen uppstå. I extrema fall (på grund av beslut från vissa länders regeringar) kan det finnas en tillfällig avstängning av vissa områden med den följd att det är omöjligt att leverera paketet. För tillfället råder inga sådana restriktioner till Sverige och alla undantag anslås på vår hemsida.

Vad händer om jag inte kan ta emot mitt paket?


På grund av den oförutsägbara och dynamiska karaktären av den aktuella situationen kan det hända att leveranser av varorna till våra kunder av skäl utanför vår kontroll eller på grund av myndighetsbeslut inte är möjliga eller kommer att försenas. Kontakta i så fall vår kundtjänst (e-post: [email protected]). Om situationen kräver det kommer vår kundtjänst att kontakta dig direkt för att hitta den lösning som bäst passar dina behov.

Hur länge gäller er returrätt?


I enlighet med europeisk lag kan varor som köps online returneras inom en period av 14 dagar. Men på Bimago har vi, sedan länge, haft den dubbla returtiden: våra kunder har rätt att skicka tillbaka alla produkter utan att ange skälet inom 30 dagar efter mottagandet av varorna. Välkommen till Bimago!

Är produktionen av era produkter säker?


Våra kunders och anställdas hälsa är vår högsta prioritet. För närvarande organiserar vi vårt arbete för att säkerställa allra högsta möjliga säkerhetsnivå när det gäller hygien och skydd av de transporter som når våra kunder. Vi arbetar ständigt och vi skickar våra produkter till kunder där vi övervakar både den interna och externa situationen.

Behöver jag vidta ytterligare försiktighetsåtgärder när jag får mitt paket levererat?


Onlineköp är helt säkra för din hälsa och genom att hämta de paket som levererats till dig väljer du den lika säkra metoden. De flesta kurirer har eliminerat mottagarens signaturkrav och erbjudit möjligheten att lämna paketet framför dörren. Vi uppmuntrar dig också att hålla ordentlig handhygien efter all yttre kontakt, vare sig med vårt paket eller annan beröring.